The day has finally arrived!

Hej med jer,

(English summary below)

Dagen jeg personligt har ventet på længe er her endelig! Eller den var faktisk kommet for nogle uger siden, uden at jeg havde opdaget det. Man kan nu sende GRATIS retur til ASOS! Halleluja, siger jeg bare!

AsosReturns

Det er så fantastisk at kunne sende tilbage gratis, for det gør at man ikke behøver at overveje så længe 😉 Det gør at man ikke betaler 100+kr, for at “prøve” et par sko. Det gør at man kan bestille flere størrelser hjem med det samme (det gør jeg altid fra f.eks JUNAROSE, som også har gratis retur) så man ikke skal bruge flere uger på at få fat i den rigtige kjole til festen.

Så på denne solskinsmandag, kan jeg dårligt få armene ned! Nu skal der shoppes 😀

Er I ligeså begejstrede som mig?

/Karina

Big news, if you live in Denmark: Asos is now offering free returns. This is not that common in Danish webshops (JUNAROSE does it as well, though) so I am pretty ecxited 😉 It makes it so much easier and you can order multiple sizes to make sure you get the right one, without having to pay extra 🙂

/Karina

Leave a comment